Chì ghjè ^ 1 ?
Storia di i schedari HEIC è HEIF
U 19 di settembre di u 2017, Apple hà liberatu iOS 11 induve anu implementatu supportu per u formatu graficu HEIF. L'imaghjini è i fugliali video codificati cù u codec HEIF anu una estensione HEIC.
U vantaghju di i fugliali cù l'estensione HEIC hè l'efficienza aumentata di a compressione grafica senza assolutamente perdita di qualità (a dimensione di u schedariu hè ridutta à a mità cumparatu à u formatu JPEG cù a stessa qualità). HEIC conserva ancu l'infurmazioni di trasparenza è sustene una gamma di culori 16-bit.
L'unicu inconveniente di u formatu HEIC hè chì hè pocu incompatibile cù Windows 10. Avete bisognu di installà un plugin speciale da u catalogu di l'app Windows, o utilizate u nostru convertitore JPEG in linea per vede questi schedari.
Per vede questi schedari, avete bisognu di installà un plugin speciale da u catalogu di l'app Windows, o utilizate u nostru convertitore JPEG in linea.
Se pigliate foto in u vostru iPhone o iPad, u furmatu di u schedariu predeterminatu per tutte e foto hè HEIC. È i schedari HEIC ùn sò micca limitati à solu grafici. Pudete ancu sceglie di almacenà l'audio o u video (codificati HEVC) in u stessu containeru cum'è l'imaghjini.
Per esempiu, in u modu Live Photos, l'iPhone crea un containeru di fugliale cù una estensione HEIC, chì cuntene parechje foto è una traccia audio corta. In versioni precedenti di iOS, u containeru di foto in diretta era custituitu da una maghjina JPG cù un video MOV di 3 seconde.
Cumu apre i fugliali HEIC in Windows
Editori grafici integrati o installati in più, cumpresu Adobe Photoshop, ùn ricunnosce micca i fugliali HEIC. Per apre tali imagine, ci sò parechje opzioni
- ⓵ Installa un plugin di sistema supplementu in u vostru PC da a tenda di add-on di Windows
- ⓶ Aduprate u nostru serviziu per cunvertisce l'imaghjini da HEIC à JPEG
Per installà u plugin, andate à u cartulare Microsoft Store è cercate "High Image Extension" è cliccate "Get".
Stu codec permetterà à u sistema di apre l'imaghjini HEIC, cum'è qualsiasi altra maghjina, simplicemente clicchendu doppiu. A visualizazione hè fatta in l'applicazione standard "Photos". Miniature per i schedari HEIC appariscenu ancu in "Explorer".
Cumu fà l'iPhone sparà imagine JPEG cù a camera
Malgradu i vantaghji di u formatu HEIC, parechji utilizatori iPhone preferiscenu vede è edità l'imaghjini in u formatu JPEG universale, chì hè supportatu da a maiò parte di i dispositi è l'applicazioni.
Per cambià, apre Settings, poi Camera è Formats. Verificate l'opzione "Più compatible".
U vantaghju di stu metudu hè chì ùn avete più da cunvertisce l'imaghjini o cercate plug-ins per vede.
U svantaghju di stu metudu hè chì a camera di l'iPhone fermerà a registrazione di video in modalità Full HD (240 frames per seconda) è in modalità 4K (60 frames per second). Sti modi sò dispunibuli solu se "Alta Rendimentu" hè sceltu in i paràmetri di a camera.